aakiree

Fredag
Idag är jag ledig och jag har faktiskt inte gjort så mycket alls, har slängt i en tvätt som snart bör vara färdig. Är ledig idag och jag har sovit jättelänge! Till klockan 12!
Var hos Johan och spelade Talisman och Marcoolio-spelet. Det var trevligt. Körde motorcykel dit och jag ska nog köra motorcykel idag också, det är så himla kul! Vi som var hos Johan var då jag, Linda, Jim, Fjune, Fredrik och förstås Johan. Sen så var ju Indra och Nova de två lurviga bestarna... egentligen är de hundar, men den enda hunden som beter sig som en hund är Nova. Indra är mer som en grisvessla. :)

Idag ska jag till Ante och Hanna och äta mat, Uffe och Nina ska också vara där! Det blir säkert jättetrevligt! Vi ska planera lite för midsommar också! Vet inte exakt vilka som kommer att komma på Midsommar. Men jag tror jag vet ungefär...
Det blir:
Jag och Björn
Elina och Tobias
Elin och Frank
Sara och Peter
Ante och Hanna
Ulf
Wiffe
... De är de jag har koll på iaf... får se om det blir någon fler?
Jag har då fixat fram bord och stolar åt 16 personer..:)  Det blir midsommar med asiatiskt tema. Vi ska planera maten ikväll, men det blir nog att vi kör ett riktigt knytis. Alla tar med sitt eget kött att grilla och så får vi bestämma vem som ska göra efterrätt och ta med tillbehör och sånt!

Längtar efter Björn jättemycket! Han är ju i Bulgarien just nu, och jag kan lova att det är rätt jobbigt att han inte är hemma! Sover på soffan så att jag får sällskap av tvn. Har svårt att sova också, kan bero på att jag är så van att sova med honom... eller så är det för att det är ljust dygnet runt?! :)

Nu ska jag plocka lite så att det ser okey ut här hemma!
#1 - Linda

Haha ååh de var så sjukt kul! Vi spelade ju Pictionary senare åxå, men jag vet faktiskt inte vem som vann :P Så ni ska inte till Emmeli & Johan på midsommar antar ja? =(