aakiree

Äntligen måndag, äntligen! och livet börjar om igen? :)
Näe, det är verkligen inte äntligen måndag. Jag vill inte jobba! Jobbar 12.15-21.00-passet idag! Det är inte kul! Har försökt att städa lite på morgonkvisten och nu så är det dags att äta. Det blir riktig ungkarlskost med grandiosa powerpan! :) haha
På ett sätt så är det äntligen måndag! Det är alltså bara en natt kvar tills min honey kommer hem! Det ska bli SÅ kul! Jag har verkligen saknat honom! Min Björn!

Jag vill by the way ha en orbitrek - Det kan bero på att jag av någon anledning inte hunnit byta kanal på tvn innan Tvins gått igång.  Man kanske skulle fixa sig en sådan? Undrar hur kvaliteten är? Den kostar 1799:-

Grattis till Maja som nu officiellt gått ut med att hon är med knodd! :) Jag är så glad för er skull! Maja har en sån där riktig "gravid-glöd". Jättefint!  Hon har även införskaffat sig en bola. (eller hur det nu stavas) Det är en liten plingelingkula som har en lååååång kedja och så hänger kulan och plingar på magen. :) supercute! Nu kanske jag måste börja sticka ett par sockar? :)