aakiree

Lucka nr 16
Ah, jag har missat att öpnna luckor i kalendern! Men då blir det ju mer chokladbitar åt gången! :P Smarta jag!

Nu så är vi äntligen färdiga med vårt pepparkakshus...eller nej förresten, vi har inte hunnit dekorera klart än. Men väggar och tak och sånt sitter ihop iaf!

Så vad har hänt under veckan? Jo, vi har firat min pappa och sedan Björns pappa. Tänka sig att de fyller år i december. :P
Så nära jul och allt!

Har även inhandlat de flesta julklapparna, så nu återstår det bara att slå in dessa i fina paket...

Har väl inte så mycket mer att skriva för tillfället. Känner mig lite rastlös, borde städa klart, men som vanligt så är datorn intressantare. Tänk så mycket man skulle få gjort om man inte hade någon dator eller tv!
Kanske skulle man göra sig av med allt vad teknik heter!
#1 - Maja

Du e så snäll =D Dock så försvann ditt senaste sms innan jag hann läsa det. Min telefon har ett eget liv.



När den här lillskiten har kommit ut måste du komma förbi så jag får bjuda på fika och du kan lära mig virka =D

#2 - emmeli

jaa gör dig av med all teknik! man hinner så otroligt mycke mer då...johan är därmot inte så förtjust i den idéen

#3 - Maja

Inga problem med att läsa. Så mycket skönare än att se på tv =D Och änglarna hänger så fint i min julgran!



Jag gillar att han hälsade. Ironin att han är buksvåger med Rickard är slående. Jag skrattar varje gång jag tänker på det =D



Lovar att ta det lungt. Ska bara som Alfons säger =D