aakiree

Välkommen våren!
Välkommen våren! Här kommer jag!
Idag har jag jobbat och det gick faktiskt rätt bra! Dvs dagen gick fort och jag blev rätt förvånad att tiden hade gått så fort när det var dags att börja gå hem.

Nu är det verkligen vår i luften och kommunen har till och med börja sopa bort all sand från gatorna! Nu ser det vårigt ut och det luktar damm! Precis som det ska vara! Snön smälter bort och jag hoppas verkligen att det inte vräker ner några fler snömonster och förstör för mina mcplaner!

Nu är det inte länge kvar till första maj rundan! Får se om jag hinner med det eller inte, har inte besiktat min mc än! Däremot har jag hunnit byta sadel! :) Är rätt nöjd!

Annars sitter jag bara här hemma och funderar på hur svårt jag har för att ta tag i saker. T ex så borde jag gå och hänga upp tvätten som precis blev klar och köra igång en ny, men jag är SÅ lat och jag sitter hellre på FL och häckar, eller som nu, bloggar om extremt oviktiga och intressanta saker!

Svt.se är by the way en riktigt bra sajt om man vill se på program som man har missat. T ex barnmorskorna! Så grymt gulligt och mysigt program! Snacka om att vara med i livets början! Hade jag varit mer beslutsam och lite mer orädd för blod, sprutor och komplikationer, så hade jag kanske blivit barnmorska! Nu blev ja inte det, men livet är ju inte slut ännu! :) hehe
#1 - mamma

Jaha, har du återkommit från söderns nejder nu? Jag var ute och gick en runda idag och jag såg flera motorcyklar ute och tänkte på dig!Kram från mor

#2 - Jenny Lundström

tack! :)