aakiree

Dags för nytt inlägg
Jag vet inte hur många gånger jag har satt mig ner och plitat ner ett inlägg som jag sedan har glömt att posta. Det har gjort att jag blivit irriterad på mig själv och givit resultatet att jag inte alls är sugen på att skriva ett nytt.
Eftersom att jag är ledig idag och det lite hör till traditionerna att skriva ett inlägg då, så tänkte jag gör ett försök!

I helgen ska jag och Björn åka en sväng till Umeå och vara där över helgen. Vi ska bo hos Hanna my honey, i hennes lilla studentkorridorsetta. Det blir säkert jättemysigt. Helgen kommer bestå i slapp slapp slapp och slapp.
Ev om fam. Lockby/Elvhäger är hemma och vill ha besök av tre små grisar så kan det hända att vi gör en svängom åt det hållet...

Vad har jag gjort idag? Jo, jag har faktiskt varit lite duktig och städat sovrummet . Har även kört en tvätt. Det var rätt länge sedan vi tvättade nu, så kläderna tycks bilda ett stort klädberg på toan uppe. Toan nere är än så länge klädfri och det är jag väldigt glad över.

Sitter och filar på olika bloggdesigner... Inte åt mig, men åt andra. Är roligare då tycker jag! Då får man verkligen utmana sin kreativa sida!

Nåväl, ska ta och göra en liten insats i vardagsrummet och köra en dammsugare över vår stora fina och röda matta, som tyvärr vekrar tro att den är en dammsamlare!

image94
#1 - Mamma

Så kul att det äntligen kommer något i din blogg! Å va roligt att du skriver en liten hälsning i min. Nu är jag så nyfiken på den bloggdesig du gör åt Helena! Synd att vi inte hinner ses i helgen! Är bilden från Jävre? Kramar från mamma