aakiree

---===='^) Hoooosta (^'====----
(jaa jag vet, det är en fjortisrubrik, men idag r jag en fjortis...:) )
Nu orkar jag helt seriöst inte längre. Den här hostan är fruktansvärd, kan inte sova ordentligt på nätterna. Tyvärr drabbas familjen av detta också, då de inte heller kan sova. Nog för att de nog är ganska stor del i att ha smittat mig med influensan från början!
Nåja, ska iväg till vårdcentralen idag klockan 14.30 för att få lite mediciner utskrivna. Jag måste ha astmaspray nu mer än någonsin och jag har bara ett spray kvar med ytterst lite medicin. Ska bli riktigt skönt att kunna dämpa ner lite av inflammationen i luftvägarna med lite hederligt bricanyl och pulmicort.
Idag har jag ingen feber. Har som mest haft 39 grader ungefär och då var jag yr och drömde hemska drömmar. Hämtade datorn och såg lite Heroesavsnitt så att jag skulle slippa sova.
Fy vilken hemsk dröm det var! Blä, nästan så att man blir lite illa till mods av att bara tänka på den.
Det som är så läskigt med att feberyra är att det känns väldigt verkligt. Så här i efterhand så kan man ju förstås fundera på hur man kan tycka att en grön slajmtraktor är verklig, men febern gör sitt!

Det jag har mest ångest över är att jag kommer att vara pank nästa månad, Jag har inte råd att vara sjuk. Detta är fjärde dagen jag är hemma.
Dock så ha jag varit sjuk sedan i onsdags, men då var jag ledig, så den dagen räknas inte. Så
Torsdag, Fredag, (Lördag, Söndag) Måndag och idag, Tisdag.
Har haft hosta ännu längre. Tänk om det fanns ett sätt att ta bort influensavirusen!
Då skulle jag vara glad!

Planen var att fara till jobbet idag... När jag vaknade, så insåg jag att jobbet nog får vänta till i morgon. Förhoppningsvis är jag hyfsat frisk då.

Nu ska jag sluta gnälla..... ska tänka glada och positiva tankar...:)