aakiree

Med tung blick och ett stort dunkande värkande huvud!
Ah, jag erkänner... Jag ÄR bakis. Jag har ett huvud stort som en luftballong och det känns som att alla ljud är uppförstorade gånger 1000. Jag har suttit....nåja sovit framför TVn hela dagen och resten av dagen så har jag spenderat tid framför datorn. Jag ska testa ett nytt spel som tydligen ska vara bra. Hoppas att det inte är allt för kul, för jag har så lätt för att bli beroende av spel och min tid vill inte räcka till som det ser ut idag... Måste lära mig att prioritera.
Igår var det finnefest hemma hos Emmeli. Det var... intressant. Nu har vi iaf fått  fräscha upp vårat stora ordförråd av finska och ryska... och spelat Wii.

Nä, jag ska nog ta och göra nått. Måste ju fräscha till mig inför kvällens melodifestival... Fast jag skulle ju inte direkt gråta om jag missade festivalen... Jag skulle må gott alldeles ensam hemma i soffan! Eller okey, jag skulle vilja vara slappare än en gammal tants tuttar och slappa hemma med Björn. I pyamas och täcke, framför TVn. Med en massa cola och svullchips.



Måndag igen! Inser också att jag var så hängig i lördags att jag inte en lyckades att publisera det jag skrivit. Men jag hade bara mig själv och ölen att skylla!
Jobbar kväll hela veckan. Känns som att jag hellre jobbar dag. Plånboken gillar dock att jag jobbar kväll. Fundera på vad jag ska äta idag. Har tagit fram crêpes, eller hur de nu stavas. I vilket fall som helst så sitter jag nu och käkar och ojjar mig framför datorn.
Hur ska jag hinna till jobbet, jag som hade tänkt att vara nyttig och gå. Bara för att jag är så slö och blir paralyserad av dåliga tv program så verkar det alltid sluta i att jag är stressad och måste ta bilen..
Jag som var så duktig för några veckor sedan.
Nåja, jag ska städa ihop lite nu och sen bär de av till ett evigt svarande i telefonen....