aakiree

Det stinker!
Det stinker!
Är jag ett rymdmonster? Kökssvetsare, eller kanske byfåne?
Nae, byfåne kanske, men det jag har på mig är faktiskt en friskluftsmask! Perfekt att använda om "någon" har glömt att rengöra matlådan. Eller när "någon" har glömt sin matlåda framme i två veckor. h det finns säkert fler användningsområden... exempelvis toaletten, men då krävs det att fläkten är UTANFÖR toalettdörrn och inte innanför!

Snart fyller jag år, det kommer att bli jobbigt, för då fyller jag 21. Det känns som att min ålder inte riktigt passar med min mognadsgrad... Jag är nog fortfarande en tonåring. Forever 19!
En annan sak som är snart är jobb! Borde egentligen gå och klä på mig lite kläder och sedan göra mig klar och äta lite mat. Men det är ju "jätteintressanta" tvprogram på tvn, och dom kan jag ju inte slita mig i från!