aakiree

Uttråkad på jobbet, snor en lista från Sändy!

född: 86 på ett BB i Piteå

stjärntecken: Fiske

hårfärg: Rödbrunt med en hemsk hemsk utväxt

ögonfärg: Brungröna

längd: 165.4 (viktigt med sista millimetrarna)

senaste inköp: En laxmacka på Ekbergs

varm favoritdricka: Choklad och Te

alkoholhaltig favoritdricka: Öl, Öl och Öl

snällast denna vecka: Bjööörn

själsfrände: Björn... igen..:)

säger ofta: va faaaan... Så lejd..... Jag orkar inte meeeer.

när gjorde du senast något riktigt dumt? Oj, jämt?

vem hånglade du med senast:  Björn 

gillar du dokumentärer? Absolut!

vilka språk kan du prata? engelska, svenska.... Ytterst minimalt med franska och samma gällande tyskan.

när fikade du senast? Yesterday

nån jag stör mig på? "Helhjärtat vill jag leva" gubben från en av mina körlektioner för typ 10 år sen...

jag får ont i magen:  När jag tänker på uppkörningen och pengar.

om jag var döende skulle jag: Sluta jobba

senast sedda filmen: Neeej, jag såg en film igår, men ... va hette den?

tivoli eller djurpark: Tivioli, så länge jag slipper åka karuseller eller saker som gör mig illamående.

favorit-sällskapsspel: Ingen aning. Från a till ö.

första jobbet: Dela ut reklarm . Svensk Direkt Reklam

så vad händer ikväll?  Förmodligens så ska jag sova..... JAG ÄR TRÖTT

hemma eller borta? Borta bra, men hemma bäst eller? 

bio eller video? Självklart bio, men samtidigt vad slår en sluskhemmakväll med chips och en bra video/film/Dvd

hungrig eller törstig? hungrig

hip hop eller soul? Måste jag välja, tar jag soul.

punk eller hårdrock? Hårdrock!

asien eller amerika? Asien, Bättre mat, bättre människor.

trean, femman eller public service: Femman 

vatten eller juice? Vatten vatten bara vanligt vatten

rik eller fattig? Rik

fotboll eller hockey? - Får jag slippa att välja...

rött eller vitt vin? Vitt och Rött. Beror ju på vad man äter till. Vill man slippa blåa tänder blir det vitt!

rösta eller inte rösta? RÖSTA

plugga eller jobba? Jobba, dock inte på nått hemskt äckligt stinkande hamburgerställe!

naken eller påklädd? NAKEN

kuk eller fitta? Hähä, Kuk

nirvana eller red hot chili peppers? Nirvana

ulf lundell eller stefan sundström? Snälla.. NEJ!

bob dylan, bob hund eller bob marley? Bob Dylan! 

iggy pop eller david bowie? David Bowie

london eller new york? New York 

fotbolls-vm eller roskilde? Lätt roskilde

sällskapsspel eller tv spel? Sällskapsspel, är man själv så är det lite roligare med tvspel..:)

rockstar eller moviestar? Rockstar!

fisk eller fågel? Fy fan, fiskar stinker, fåglar hatar jag. Men att kunna flyga? Jo ja tror jag tar fågeln!

arg eller ledsen? Arg!

oasis eller blur? Vilken osis, vill inte välja nått!

sy eller snickra? Sy så klart och virka och sticka..:)

plugga eller ta en öl? Hm. svårt val! ÖL!

café eller ölhak? Man kan väl blanda?

cigg eller snus? Cigg

blind eller döv? hellre döv

strippa eller städerska? En strippande städerska.. haah!

biljard eller bowling? Biljard

tp eller vem vill bli miljonär? Tp

danmark eller norge? Norge, danskarna låter som att de spyr när de pratar!

'teater eller film? Teater!
barn nu eller aldrig? Nu! Jag har ju till och med ett rum ledigt!

varg eller björn? Hehe... klart jag tar min älskling BJÖRN!

våning eller villa? Villa

nyår eller midsommar? Midsommar!

öl eller sprit? Öl

saft eller läsk? Läsk

du eller jag? Jag!

kristen eller satanist? Kristen

boule eller krocket? Krocket

robinson eller farmen? Robinson

fysik eller historia? history!

johnny cash eller janis joplin? Åh, nu blev det svårt! Tar nog Janis Joplin!

idrott eller teater? Teater

maffialedare eller polischef? Hehe, polischef!

rederiet eller tre kronor? Tre kronor!

pizza eller pasta? Pasta 

dator eller teve? Dator

alltid totalkasst sex eller oskuld hela livet? Oskuld