aakiree

Those were the days!
Jag verkar dra på mig alla världens förkylningar, och varje gång skriver jag om dem i bloggen. Det ser ut som att jag är konstant sjuk.... Eller så kröjmar jag helt enkelt konstant..
Detta blogginlägg tillägnas " förr i tiden".... :)

Elina och Tobe ska flytta till Stockholm! Det kommer bli så jäkulst tomt här... Elina har ju varit min B1 och jag har varit B2. Självklart är jag glad över att de för göra något annat än att vara här i Piteå.... men jag kan inte låta bli att fälla en liten självisk tår när jag inser att det helt plötsligt kommer att bli nästan 100 mils distans....
Nåväl .... Tobbe har fått jobb som lärare och Elina ska förverkliga sin dröm om att bli frisör.  Och det finns ju flygplan och telefoner... Elina är dock inte någon telefonmänniska. Så jag får väl helt enkelt komma och hälsa på. Men... det blir ju ändå så tomt....
Elina ska dock ta körkortet innan hon far ner...:) Så ett tag får jag ha henne kvar.....:)

Ska försöka sluta hosta och få tillbaka mitt smaksinne. Ska duscha och fräscha upp mig, vi ska käka på Thaigarden ikväll med ovannämnda par.
image61