aakiree

När trollen finner ro
Ah, det är helt sjukt vad man kan vara mörkrädd! Jag har sovit själv hemma inatt, för Björn har varit ute och svirat. Hoppas han sov i Peters lägenhet nu....   Jag är SÅ glad att jag bor en våning upp, för då slipper jag tro att någon kikar in genom fönstret på kvällarna. Jag menar hur många fönstertittare skulle våga ta en stege och kika in genom mitt fönster? Näe, precis! LITE rationellt tänkande tack!
  Vad händer idag? Blir någon förvånad om jag säger:
- Jag ska jobba!
Jag förvånas inte själv. Det är helt sjukt vad mycket man jobbar. Helger och kvällar och allt vad det nu heter. Jag blir snart tokig! Idag är det dessutom kristi flygardag och då jobbar alla heltidare eftersom att det är en mjukdag... Gah! Det blir iaf ett bra team, hoppas jag, för jag vill inte slita röven av mig idag igen. Min kropp har fått ta emot ansträngningar som är värda mer än en bragdmedalj på det där stället.
Näe, jag ska väl vara tiden nådig och se till att jag är färdig för att dra till jobbet. Klockan är halv nio och jag bör vara där klockan nio, helst tidigare.
Slutar 19.00 och då är jag ledig... ända fram till lördag klockan 14.00
NICE!
So long suckers!
#1 - elolinona

du, jag hittade nån mysko diskett hemma hos mig som var märkt med ditt namn. Var nån historia om två troll å deras ungar.. ganska roligt. nåt du känner till?