aakiree

Min kamera
71337-9

Min kamera är sjuk, den har varit sjuk ett tag nu, men har faktiskt kunna plåta lite bilder iaf.. Det är rätt trevligt... Jag menar hur somrig är inte den här bilden ovan som jag tog på min lillasyrras bukett av maskrosor som stod i en vas på köksbordet? Me like!
Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade vid 12-tiden av att någon ringde till Björn. Bestämde mig för att ligga kvar och slappa och se lite på tv. Ringde till morsfars, de var i Luleå och de hade inte haft en tanke på att ringa till mig. De trodde att jag jobbade. Det gjorde jag inte. Fuck!
Låg och såg på tv tills klockan blev 17.00 då klädde jag mig och tog Leifyn och burnade till Hortlax. Ingen var hemma, smart som jag var hade jag tagit med mig alla trosor, kalsonger, sockar och bh's som någonsin funnits i min ägo för att tvätta upp och åter kunna använda mina kära underkläder. Nu använder jag sånadär fula underkläder som man bara använder om man inte har tvättat på väldigt länge.
Nu kan jag åter igen använda mina sexiga troller...
I alla fall så kom morsfars hem och jag har nu umgåtts med dom under hela kvällen. Trevligt! Har hunnit dricka 3 glas chokladmjölk. En kopp varm choklad och en kopp té. Har dessutom ätit två mackor och nu är jag lite hungrig igen...  Jag och morsan har suttit och spanat på kök och badrum i mina inredningstidningar plus att jag klippte morsan i en ursnygg frisyr. Jag är SÅ stolt att det blev så bra. Fuck  alla frisörer som klipper min mamma illa.. Jag kan bättre!

Näe nu är det dags för mig att pallra mig till närmsta säng! Björn sover inte hemma inatt, han är och campar på nån ö ute vid Jävre... Jag vägrade att följa med.. Mina campingnerver har inte drillats på ett tag och jag måste ju faktiskt få naturträna mig eftersom att jag inte är van vid sådana resor och övernattningar! jag vill ha resårmadrass och alla andra  lyxigheter!