aakiree

Schaaalålålålå
71337-11

Jag och min älskling.:.:P
Ah, då var det så att jag har gått och skaffat mig ett hederligt(?) arbete... Det är väldigt konstigt arbete, eftersom att jag står hela dagarna och maler ned stenkross till pulver... Låter det intressant? I sådana fall borde du uppsöka psykolog och börja fundera på vad du värderar i livet? Näe, gud vad jag låter konstig, kanske är det jag som ska uppsöka psykolog. Jag har nämligen jobbat natt nu i tre dagar.. 23.30-07.00.. och jag är SÅ less! Jag skulle helst av allt vilja ligga hemma i min sköna säng och bara mysa på med Björnen, men det får ja ju inte!
Det värsta är väl att jag inte får träffa Björn på flera dagar! Det känns lite konstigt faktiskt, vi är ju praktiskt taget nästan ihopsittande... När jag börjar jobbet, så slutar han, och när jag slutar, så börjar han.... HUVVA! Det känns så avlägset vuxet på något sätt...
Iaf så har jag lagt ned mina husletar planer för ett tag! Jag är så sugen på en ny lägenhet, men ... vi får väl se hur det går.. Och denna gång ska det vara en större lägenhet.. Minst tre rum! Mer klarar jag väl förmodligen inte av att städa.. . Lite husträning typ..
Näe, jag är trött och lite grinig och det är väldigt fint väder, så nu ska jag ta  och bege mig ut i det vackra solskenet och kanske besöka en... öppen trädgård..Hehe..  <-- Vuxenpoäng till mig!