aakiree

En rolig hårdag! Krulltotten anländer!

 71337-1371337-12


Ah, detta är vad jag har gjort idag! Jag har lockat mitt hår med permanentspolar, läggningsvätska och en hel del hårspray. Jag slutade klockan 7 i morse och bestämde mig då för att vända tillbaka på dygnet. Jag hann rulla upp hela håret på spolar och sedan däckade jag efter en stunds vånda i sängen. Sov i sisådär 5 timmar och vaknade upp när telefonen ringde. Sedan dess har jag inte sovit en blund och har också tagit ur spolarna. Så här blev resultatet! Erika a la gammelkärring, men jag gillar det ändå! Så jag ska vara så tantig som möjligt idag har jag bestämt mig för!
Ikväll så ska vi hem till Hortlax och äta lite Älgskav, det ska bli smaskigt, men framförallt mycket intressant. Pappas halvbrorsa som vi bara har träffat en gång tidigare kommer till oss eftersom att det är Piteå Summergames och ska hälsa på och lära känna oss lite bättre. Dessutom så kommer farfar att vara där, för pappas brorsa har tydligen ett gäng nyfikna ungar som undrar vem deras farfar är. Så vi får hoppas att det inte blir någon konstig tryckt stämning eller liknande!. Näe, nu har jag svamlat färdigt vad det gäller datorn. Ska nog återgå till mitt liv som tant och kanske måla naglarna? Synd by the way att jag inte passar eller äger ett rött läppstift! För då kunde jag ha lekt sån där "filmstjärna" hehe.:P Kanske har jag ett väldigt stort behöv av att få vara "flickig" när jag är så "oflickig" på jobbet med en äcklig gamml fruit of the loom t-shirt och ett par förstora byxor i herrmodell. Nämde jag att skorna är 2-3 storlekar förstora? Gosh! Idag blir det höga klackar!
Pengar på Måndag! Yeaaay
Ne, nu går ja!