aakiree

Shopping och sånt!
Klick klack kluck! Visst är det roligt med skor? Jag måste helt enkelt erkänna att jag faktiskt gillar skor, men jag gillar dock inte att inhandla de små liven! Det tar så mycket energi och hur jobbigt är det inte att ta på och av sig flera hundra skor när man är på jakt efter ett par häftiga dojjor?  Tyvärr så är det bara jag i min vänskapskrets som verkar lida av detta syndrom. Så jag får så snällt stå och vänta medans någon annan provar etthundrafemtiotusen olika skokobinationer och jag blir SÅ uttråkad!
Näe, ge mig skor någon så slipper jag prova och ha ångest!

Jag gillar däremot att köpa inredningsprylar! Att stå i timmar på affärer med värsta häftiga inredningen är äkta erotik, jag lovar! Planera och planera för att sedan skrida till verket och göra om i någon vrå i sitt hem, är inte det alldeles fantastiskt underbart? Jag längtar hur mycket som helst till min nya lägenhet! Det kommer att bli hur najs som helst! Det största problemet som jag nu har är att vi inte ens har spanat in hur lägenheten ser ut i tapetväg och övrig fräschet. Men om det inte är som jag vill så klirrar jag det med en färgburk och en pensel. Kanske föräras t o m en vägg med en snygg tapet? En sak som är säker: Våran fula soffa kommer att åka ut BUMS!

Jag ska iväg imorrn till stan och hitta en snygg sommarklänning... Helst färgglad och traditionell i lite 40-50 talsstil! Sedan kommer jag att rocka i värsta frillan på PDOL! Vi syns!