aakiree

Semester va skönt!
Åh, jag har semester nu! Det är riktigt skönt, men om jag själv fick välja så skulle jag gärna ha semester ett par veckor till!
Tiden under arbetsveckorna segar sig fram och aldrig kommer man fram till helgen... När väl helgen kommer svischar den bara förbi i ett nafs och så står man där seg och trött på jobbet, återigen! Nu blir det väl samma med min "semester", den kommer bara att svischa förbi! ... Och allt jag har gjort är att sitta inne och filosofera, men det kanske också är semester?
Jag skulle helst av allt vilja sticka iväg någonstans och bara riktigt få koppla av. Då finns det inte många men och måsten. Nu har vi ju en helt ny bil som behöver omvårdnad och kärlek och det tar ju rätt mycket tid. Hela min helg har gått åt till att hjälpa ´Björn i garaget... det var visserligen rätt trevligt, men nu är jag rätt less!
Nu kikar solen äntligen fram genom molnen, så jag hade tänkt att gå ut en stund på balkongen och äta lite lunch.. bajj bajj

Yes! Nu är det klart vi ska nu lämna våran kära lägenhet på Furuberget på 57 enorma kvadrat för en trea på Annelund som är på 88 kvadrat! SKÖNT fast ändå lite tråkigt... Vi har ju ändå haft den här läggan i 3 år så den är ju en rätt så stor del av ens liv på något sätt. Kommer att sakna min inglasade balkong, men den nya läggan lämnar plats för en balkong och en uteplats!
:P Men glad är jag!

Så där ser den alltså ut! Den kan vara spegelvänd men... TVÅ toaletter känns braaaaaa