aakiree

En svag nyans av brunt!

Björn får massageBangkokBlommaEn singha i Solen...I'm back! And I'm not black, bara lite brun. Men mer brun än jag någonsin varit! Jag har fått solränder och mitt brunsvarta hår har blivit brunt igen. Tänk vad lite sol kan göra!
Jag har otroligt roligt i Thailand och upplevt mycket på 3 veckor, men inte skulle jag tacka nej till en mycket längre vistelse. Jag har till och med träffat systrarna Hanna och Frida. Blvivit masserad av en tant som såg ut som 150 år och kallade sig själv för "number one". Fått manikyr och pedikyr på en sandstrand, ätit ananas som bokstavligt talat smälte i munnen och sist men inte minst så har jag shoppat och shoppat.
Jag är nu stolt ägare av mina efterlängtade överkast och kuddfodral. Men jag ångrar att jag inte handlade mer. Och maten! Herregud så god, jag ska redan idag leta reda på maträtterna som jag åt av!