aakiree

Grrr!
Grrr!
Grrr! Jag är en tiger! Jag älskar att ansiktsmåla! Det är ju urkul, speciellt tigrar!
Det är konstigt att man kan bli så glad över en så enkel sak som en ansiktsmålning, men så är det!
Lite andra saker som har gjort mig glad på sistone:
- Jag har fått börja på ett nytt jobb!
- Jag har snart en helt färdig bil att köra!
- Jag har fått en ny stereo av Björn!
- Jag har fått en ny mobil av Björn/Mig själv!
- Jag har köpt ett jättefint halsband... blåa blommor!
- Jag har köpt en baslåda.. eller egentligen är det en tub.. 10'' Så nu kan ja verkligen spela lite bra musik i bilen!
- Björn har köpt nya högtalare till bilen!
Yeeea, det känns helt okey nu mitt liv. Jag har dessutom lagat mat idag som var jättegod och jag ser verkligen fram emot min cykeltur till jobbet i morgon! Inte mycket kan få mig på dåligt humör!
Heejdå!