aakiree

Jag kan ju bara inte vara sämre än alla andra

ErikaHej hej!
Nu ska jag testa att skriva blogg för första gången, inte illa pinkat av lilla mig som inte ens har tid att umgås med de jag bör umgås med för att kunna upprätthålla ett normalt liv!

Vad har du gjort idag Erika?
- Jo, jag har jobbat, faktum är jag nu har jobbat en hel vecka i sträck utan att vara ledig. Jag kommer dessutom att jobba två dagar till innan jag blir ledig i en hel dag! Sedan blir det jobb i två dagar vilket efterföljs av en hel ledig helg! (dvs två hela dagar)


Vad gjorde du när du kom hem?
- Jag gjorde inte alls mycket... Det faktum att min kära pojkvän Björn hade dragit till en kompis gjorde att mina alternativ till socialt umgänge minimerades avsevärt! Jag är inte på humör att umgås med någon annan än mig själv och kanske Björn för tillfället. Är faktiskt rätt less på människor efter att ha varit på jobbet i nästan elva timmar.
Har kikat lite på tv, gjort en provisorisk hårfölängning med mitt finfina löshår, lockat håret, sett på lite mer tv, kikat lite i spegeln och sitter just för tillfället framför datorn och skriver blogg...

När hade du planerat att gå och lägga dig?
- Förmodligen snart, det beror lite på, jag börjar ju halv nio i morgon, men Björn är inte hemma så jag lär ju inte kunna sova utan honom även om jag försökte...*suck* Det är lite tärt att vara så beroende av människor, men jag har ju själv valt det...

Varför skulle någon vara intresserad av att läsa just din blogg?
- Svår fråga där! Men jag måste nog svara att jag tror att det inte kommer bli speciellt många... Kanske morsan och kanske någon snäll liten vän, men mest så kommer jag nog att använda bloggen till att dokumentera mitt liv så att jag själv har lite koll på vad jag gjort och vad jag tänker. Det kommer nog att bli ett "Blott" i stället för "Blogg" eftersom att jag lär blotta mina innersta hemska hemligheter....

#1 - BJonsson

han låter ond den där björn.. du kanske borde lämna han för mig.. =) *puss*